lunes, 19 de noviembre de 2012

Catalunya Wars: propaganda electoral

[Originalmente publicado en Sociedad de Monstruos]


CATALÀ:

Continuant la meva tradició electoral, aquest any li toca el torn als personatges d'Star Wars, que s'acaben d'independitzar de George Lucas.

Aquest any tot gira al voltant de l'Estat propi, amb lo que ara ja no votarem un programa electoral ni una ideologia sino "Catalunya independent sí / no / ni una cosa ni l'altra" i després ens trobarem feliçment la sorpresa de que, un cop esvaït el fum, hem deixat carta blanca a un partit o un altre perquè facin el que els roti durant els pròxims quatre anys.

Així que aquest cop els cartells no prometen grans coses, i ni tan sols Chewbacca ha de traduïr el seu wookienès per fer-se entendre. En fi, voteu amb cap, i que la força ens acompanyi a tots i totes.

CASTELLANO:

Continuando mi tradición electoral, este año le toca el turno a los personajes de Star Wars, que se acaban de independizar de George Lucas.

Este año todo gira alrededor del Estado propio, con lo cual ahora ya no votaremos un programa electoral ni una ideologia, si no "Cataluña independiente sí / no / ni lo uno ni lo otro", y después nos encontraremos felizmente con la sorpresa de que, una vez desaparezca el humo, le hemos dado carta blanca a un partido u otro para hacer lo que les salga de los huevos durante los próximos cuatro años.

Así que esta vez los carteles no prometen grandes cosas, y ni siquiera Chewbacca tiene que traducir su wookienés para hacerse entender. En fin, votad con cabeza, y que la fuerza nos acompañe a todos/as.

No hay comentarios:

Publicar un comentario